你睇左-v-
~` May I g0 To th3 To!l3t? .)
walk886
暱稱: Ngw3n9Ch!=)
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`" 講起我從前的錯...
`這若是浪漫 我怎麼覺...
2010-03-26
2010-03-24
頂-v-我終於都upblog啦...
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
業少 (othomaso)
☆`怡/
`傻囡;Dˇ (pui1998410)
Darling. (si_ceci)
☆薯✖仔☈ (siuwing6530)
☆`Kei
乂系健`!! (daivdv8)
fishball;D (psfishball)
牛奶政 (DinisCMUI)
☆`嫻姐
☆`佩婷姐
☆`盈
.♥` si.敏'! (SAI_MAN520)
☆`怡
☆`欣
Ka Hou Lo (boris4444)
★猿人☆ (jacky9611)
☆`柒婉
☆`依婷
呀詩 (lovesad_0701)
網站連結
尚無任何連結
時間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 474
今日人氣: 2
累積人氣: 2904
2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


帶著理想衝出世界*v* 分類: 未分類

唉~.~

真系吾想講

今日個中文小測勁易

物理都幾易下~3~

不過可能吾合格ja-v-

聖誕節得戈6日-.-

放完之後 

過多幾日

又放元旦一日-.-

d假期亂到咩咁

不如連埋戈元旦放到2號*v*

都吾知d人點分

學校都膠膠地

就到星期日喇

妖-.-

星期日都要6點半起身囉

8點半要返到學校lor-.-

擺人條命黎較飛~.~

白痴膠恩食屎巢皮狗

系咪好順口呢-3-

HaHaHa






訪客留言 (返回 walk886 的日誌)


win287654321 於 2009-12-13 01:33 AM 發表:
一d都唔順口喎= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovesad_0701 於 2009-12-12 09:19 PM 發表:
COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fwh_ChengI 於 2009-12-12 06:19 PM 發表:
8婆.
還我外套
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PuiT17 於 2009-12-11 10:19 PM 發表:
但係點解個個都唔唱前面戈句呢???
係未想留返俾我唱呢???^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系丫*v*
最好成首黎喇*v*
Posted at 2009-12-11 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PuiT17 於 2009-12-11 10:17 PM 發表:
睇黎個個都宣揚到"帶着理想衝出世界"..
我都深感安慰....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講到首歌好似你作咁ga-.-
Posted at 2009-12-11 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vivian1123 於 2009-12-11 09:39 PM 發表:
C0MM3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2009-12-11 09:05 PM 發表:
死膠p0-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 死傻婆
Posted at 2009-12-11 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2009-12-11 09:04 PM 發表:
傻仔白痴低b巢皮gigi狗-v-
呢個仲順口xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 吾順lor-.-
好冇
Posted at 2009-12-11 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2009-12-11 09:03 PM 發表:
傻仔要去百萬行- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我吾洗行wo-33-
演出咋ma
hahaha
 
Posted at 2009-12-11 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]