| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 帶著理想衝出世界*v* |
分類: 未分類 |
唉~.~
真系吾想講
今日個中文小測勁易
物理都幾易下~3~
不過可能吾合格ja-v-
聖誕節得戈6日-.-
放完之後
過多幾日
又放元旦一日-.-
d假期亂到咩咁
不如連埋戈元旦放到2號*v*
都吾知d人點分
學校都膠膠地
就到星期日喇
妖-.-
星期日都要6點半起身囉
8點半要返到學校lor-.-
擺人條命黎較飛~.~
唉
白痴膠恩食屎巢皮狗
系咪好順口呢-3-
HaHaHa
|
|
|
PuiT17 於 2009-12-11 10:19 PM 發表:
但係點解個個都唔唱前面戈句呢??? 係未想留返俾我唱呢???^^
|
網主回覆
系丫*v*
最好成首黎喇*v* Posted at 2009-12-11 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PuiT17 於 2009-12-11 10:17 PM 發表:
睇黎個個都宣揚到"帶着理想衝出世界".. 我都深感安慰....
|
網主回覆
講到首歌好似你作咁ga-.- Posted at 2009-12-11 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
死傻婆 Posted at 2009-12-11 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吾順lor-.-
好冇 Posted at 2009-12-11 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我吾洗行wo-33-
演出咋ma
hahaha
Posted at 2009-12-11 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|