你睇左-v-
~` May I g0 To th3 To!l3t? .)
walk886
暱稱: Ngw3n9Ch!=)
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`" 講起我從前的錯...
`這若是浪漫 我怎麼覺...
2010-03-26
2010-03-24
頂-v-我終於都upblog啦...
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
☆`大灰熊
fISH (fish888)
*v* (Ngw3n9Chi)
☆`怡
☆`嫻姐
S.b.Do (LoVeSbDo)
tfb222 (tfb222)
`傻囡;Dˇ (pui1998410)
☆`怡/
`♥Cheng=$ (Ctal_Hong)
☆`Meet
☆`欣
~3號仔 (樂)~ (biobio)
☆`詩/
☆`VictoR
`-✿Saiyanゞ (michellel0ve)
呀詩 (lovesad_0701)
☆`欣
'♣♥'``Z' X ] ... (zxchon)
.♥` si.敏'! (SAI_MAN520)
網站連結
尚無任何連結
時間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 474
今日人氣: 5
累積人氣: 2930
2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


我返歸喇~3~ 分類: 未分類

哈哈

我返黎喇

系咪好掛住我呢a_a

得~.~ 我都明GA

你地掛到我就喊丫MA>3<

我明 我明 我明GA

--------------------------------------------------

今日搭MTR見到個膠仔囉-.-

條仔超on鳩囉

將條牛仔富捲上去

仲要粒仲頂"冷"帽

拉到件外套個拉鍊勁上 

件外套個帽都吾放過  粒埋

最後仲要系到大叫

吾知佢講左咩

跟住佢就落左車

唉  佢一定high大左~.~

--------------------------------------------------

今日去左黃大仙廟還神WO

我差D系戈到暈左

D煙勁到

攻晒入我個鼻丫眼丫到

搞到我就疾息

用個口透氣又吾系WO

其實仲衰TIM-.-

系戈到眼淚都標幾滴丫-.-

我拜到流埋眼淚丫

系咪好有誠意先-33-

--------------------------------------------------

小高高聽日就要返香下

真系有D吾捨得GA至奇

小高高你早去早回丫

我會掛住你架

GA至奇~3~

 






訪客留言 (返回 walk886 的日誌)


lovesad_0701 於 2010-02-13 06:40 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PuiT17 於 2010-02-12 11:06 PM 發表:
我今日係香港返黎呀...
我暑假都去左黃大仙呀...
我地去埋鑽石山..

新年快樂la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



daivdv8 於 2010-02-11 01:57 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vivian1123 於 2010-02-11 01:35 AM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WenDy_MeeT 於 2010-02-11 12:39 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2010-02-11 12:22 AM 發表:
其實無人掛住你xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2010-02-11 12:21 AM 發表:
kai
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai33525 於 2010-02-10 11:59 PM 發表:
C0mM3nT*
^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]