你睇左-v-
~` May I g0 To th3 To!l3t? .)
walk886
暱稱: Ngw3n9Ch!=)
性別: 女
國家: 澳門
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
`" 講起我從前的錯...
`這若是浪漫 我怎麼覺...
2010-03-26
2010-03-24
頂-v-我終於都upblog啦...
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
`Beer0v0 (kelly9512)
★猿人☆ (jacky9611)
gh0st.x) (yanb66)
☆`大灰熊
☆`恩
~3號仔 (樂)~ (biobio)
tfb222 (tfb222)
業少 (othomaso)
`ar 堯 =] (coca0104)
☆`盈
☆`慧
☆`婷姐
乂系健`!! (daivdv8)
☆`何嘉俊
♫tony☜☞仔♪ (lovejkjk)
fishball;D (psfishball)
☆`依婷
`♥Cheng=$ (Ctal_Hong)
Ka Hou Lo (boris4444)
☆`欣
網站連結
尚無任何連結
時間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 474
今日人氣: 0
累積人氣: 2902
2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


2010-02-19 分類: 未分類

今日同小萍萍a_a去科學館

點知佢話賣晒d飛(好似)-.-

難得我肯出門佢同我講賣晒d飛

食屎-33-

跟住去左金龍食野

然後去左珠新諗住買書

點知佢話星期日先開囉-.-

頂佢

黑爆

去科學館又話冇飛 去珠新又吾開店

真系黑色星期五 唉~_~

再然後去左買喇叭

之後各自返屋企

咁樣就系我ga一日喇-33-

系咪好簡單呢~3~






訪客留言 (返回 walk886 的日誌)


win287654321 於 2010-02-21 02:58 AM 發表:
抵死喇A_A
同小萍萍出佳唔叫埋我牙拿.

LE D就係叫做報應喇V3V.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PenG315 於 2010-02-20 03:52 PM 發表:
哈哈-V-
CM xd;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fwh_ChengI 於 2010-02-20 02:11 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tanzl 於 2010-02-20 12:48 AM 發表:
XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PuiT17 於 2010-02-20 12:19 AM 發表:
哈哈哈~
我今日有去科學館..都有去食金隆...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IaNbaBiI 於 2010-02-19 11:59 PM 發表:
haha
傻仔~,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]