今日好悶哦..所以希望快快落堂,本來諗住放學返屋企睇劇集啦,咁呢就同阿彤and no money一齊去mtr搭車,點知彤彤想去食冷面,於是我地去左旺角行街街,食野,,好開心呀..
有野同你講:
我知道你已家嬲我,但又唔關我地事既,彤彤想同我地玩,你又覺得我地搶走佢,好無奈囉==你都話你有錯啦..係咪先?仲有,你話佢幫我地唔岩,要反省,我又唔覺得有錯,fd有事唔通唔幫呀?咁你呢,唔通你有事,你既fd唔幫你稼?
比興興點左呀..
佢份人呢..
好人,搞笑,可以傾心事既,好幫人,可愛,成績勁..
到我啦,,點比miko,興興,彤彤,晴,戴,money |