
係choky 整ge班相~整得好靚~想post 好耐~
愈來愈覺得身在此班十分幸運
讀kum 耐書 今年最開心 第2開心 就係係 f.3b 果陣
今年的同學仔 好多都好上進~又無施~有攪get~有智~有情~又玩得~讀書又有氣氛~正到爆炸~
use英文溝通已經好普遍lu
不過~如果個班主任可以好番小小~就好
算la~~ 自己人開心就得~呵
今日冇番學~禽日遘早退~呵~唔係因為唔想番~不過肚痛jie~
有kum 好ge 同學仔 ~ 已經令到我冇kum 憎番學~ ^++^
今日3:45番學測econ~我唔想阻慢楊生進度a~ ha~唔知佢點睇我呢~冇番都特登番去測驗
但~好不幸~同張汶賓傾我隻手個陣~俾親愛ge班主任見到~唉~俾佢串我冇番學又番泥~唉....
仲要俾ar sir話我對樊太冇禮貌....咩印象都冇哂la...唉....
then 同 jessica + wan 去補 linda∼
真係美好∼3個人一齊補∼冇kum悶∼好開心一路傾計∼
不過我always 好擔心一樣野∼呵∼
之後又見到我個舊同學∼原來佢讀梗莊啟程∼嘩∼勁野
唉∼成日都覺得人地18 我18∼不過有d人已經讀梗u 但我就一直沉淪∼好希噓
時間唔等人∼要努力∼!
|