Never have this chance

 
 
 
 
walkman

暱稱: 小walk
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
6a 正爆 疑惑

係choky 整ge班相~整得好靚~想post 好耐~

愈來愈覺得身在此班十分幸運

讀kum 耐書 今年最開心 第2開心 就係係 f.3b 果陣

今年的同學仔 好多都好上進~又無施~有攪get~有智~有情~又玩得~讀書又有氣氛~正到爆炸~

use英文溝通已經好普遍lu

不過~如果個班主任可以好番小小~就好

算la~~ 自己人開心就得~呵

今日冇番學~禽日遘早退~呵~唔係因為唔想番~不過肚痛jie~

有kum 好ge 同學仔 ~ 已經令到我冇kum 憎番學~ ^++^

今日3:45番學測econ~我唔想阻慢楊生進度a~ ha~唔知佢點睇我呢~冇番都特登番去測驗

但~好不幸~同張汶賓傾我隻手個陣~俾親愛ge班主任見到~唉~俾佢串我冇番學又番泥~唉....

仲要俾ar sir話我對樊太冇禮貌....咩印象都冇哂la...唉....

then 同 jessica + wan 去補 linda∼

真係美好∼3個人一齊補∼冇kum悶∼好開心一路傾計∼

不過我always 好擔心一樣野∼呵∼

之後又見到我個舊同學∼原來佢讀梗莊啟程∼嘩∼勁野

唉∼成日都覺得人地18 我18∼不過有d人已經讀梗u 但我就一直沉淪∼好希噓

時間唔等人∼要努力∼!

 

刊登時間︰2006-03-31 10:06 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 walkman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 walkman 的日誌 ]