Never have this chance

 
 
 
 
walkman

暱稱: 小walk
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



2009 年 2 月 12 日  星期四 晴天
樂奇日

8-26-01 ------ 12-10-07

中2的暑假 8月26日 小doggy 來到我家 牠好小好小 不停轉圈 我見到牠一諗就諗到doggy 這個名

當時牠只有2歲半 可愛得很

我抱住佢 佢先稍為冇kum驚 之後一直抱住佢訓..........這是我和牠的第一日 

 牠一日一日kum長大  個陣最鐘意同佢玩牙刷game 一舊green 色有meat 味的牙刷

因為佢牙仔癢 好鐘意咬野 我將牙刷拋來拋去 佢係個廳跑泥跑去 再加上一條捧球捧 佢就好似馬一樣躍jump

係e個時候 我就會將佢一個骨形狀的玩具大力壓下 佢就驚到亂叫 轉圈 裝腔作勢 極度攪笑

佢細個 食完就屎屎 又要係屋企屎 我差不多日日番家執佢d屎 所以因為佢 我家個陣日 日都拖地

興起上泥 打佢話佢  佢就會縮尾低頭 俾隻手我 好可愛 所以最後我都原諒佢 錫番佢

佢好鐘意散步  細細個已經跑得好快 成日跟住我

次次我跑完步番泥 佢都叫我同佢係出面散步 有一次我練上山個條大slope 佢次次都同我上 我跑左10次

佢好鐘意食草 我見到靚個d 俾佢食 佢就好似松鼠一樣 雙手夾住條草 好盞鬼

佢好鐘意食芝士 佢生日 佢叻仔 我都會買芝士俾佢

佢唔鐘意沖涼 但就好鐘意我幫佢用風筒吹個陣 次次都訓著

細個個陣 佢條尾巴是金黃色放煙火一樣盛開 我最鐘意摸佢條毛

老左我鐘意摸佢眼仔中間的部份 佢會好enjoy

次次我番家 都會歡迎我 即使佢開梗飯 一走開就俾大狗食哂

番家我次次都抱佢 一係同佢拖手仔 人仔行路

佢沖完涼 我最愛攬住佢訓 冬天我會俾佢上床  即使唔俾 佢都會jump 上泥 但我都唔會踢佢下去

老左 佢都冇jump 上泥 不過日日照舊叫我起身 冇左佢 我都唔知遲到左幾次..

大左 佢成日都偷走出去 搵女朋友 但我叫佢 佢都會番泥 最多用美食引誘

佢唔鐘意出街 出到街都會冇心機 番到家就精神哂 散步另計

佢唔鐘意影相 但係成日俾我偷影

佢由細細個 俾我儲肥 肥到成個BALL KUM 其實係佢D毛鬆起~ 一沖涼就冇左半個碼

今年第8年 佢9歲多 禽日因為佢追住我跑步而受傷 如果我番去保護佢就冇事

如果佢係老死 我冇KUM難過 因為我 佢走左

我愛你 多謝你陪左我KUM耐 多謝你叫我起身 歡迎我 陪我溫書

你係我唯一番在家的藉口 你不在 我好掛住你

點解 最後一刻 你都KUM 痛苦 我陪住你 你會好點嗎 會好點嗎?

再見

沒有你 我不想在家 很想你

 

 

刊登時間︰2007-10-13 11:30 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 walkman 的日誌)


hiUyaN_MaN 於 2008-07-05 07:43 PM 發表:
cm `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ning0303 於 2008-04-23 07:05 PM 發表:
送個大大CM仔
比你拉!!
XDD...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kissfanny0w0 於 2008-04-17 02:20 PM 發表:
路過的 cm 4 u* =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOUIS2006 於 2008-04-09 10:48 PM 發表:
路~過~留個cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tony 於 2008-04-08 12:16 AM 發表:
Yes,believe in yourself.Never suspect yourself.Tony.迷你倉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan236 於 2008-04-02 08:16 PM 發表:
路過c0mment `=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ilovemelanie 於 2008-03-23 09:19 PM 發表:
送你1個大大既CM啦,
希望你會回禮啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIKIDAYDREAM 於 2008-03-05 10:36 PM 發表:
不要不開心la!!!
記得我之前養兔兔的時候...
我媽媽不愛兔兔因此我要把兔兔送到兔友...
那時我真的很傷心很傷心...
不過這巳經是差不多一年的事了~
相信你會習慣到的...
不要再傷心了!!!
cm from 開心的你喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karylikayi_1 於 2008-02-25 08:49 PM 發表:
HIHI* =]路過的..
可以的話 多d上來我到坐坐nA~=]
Cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CigNO 於 2008-02-08 03:02 PM 發表:
路過,,
CM 4U=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 walkman 的日誌 ]