Lloyd love Yanny
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
網站連結
聰哥
尻悅公
wInG's
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


例行聚會(打麻雀) 驚訝 分類: 未分類

今朝照舊都係6點4起身

好眼訓...唔想起...

但最終都係起左...

唉...跟住照舊咁返學~

跟住就抄功課~

點知今日調位!

本來滿心歡喜...以為同d玩得之人坐

點知同咸魚坐...悶到嘔...

跟住放學就去左打牌...

食得兩鋪...唉...

跟住返屋企整埋個公仔...

以下係就係我ge得意之作—"小肥宏"






訪客留言 (返回 wan1019 的日誌)


CC* 於 2007-05-04 10:23 PM 發表:
你個小肥宏甘樣衰-_-`
點及我個 香蕉 正牙! 成砲黃色=="
見到出哂水....!shit= =
我同寶哥坐
成日買糖反黎比我食......!!xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chow chow 於 2007-05-02 09:20 PM 發表:
我都好想打牙~下次一齊打LA~小肥宏弟弟!!!!
不果同你打你都輸硬嫁LA~對對碰WO!!!!!!3番..豪比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

==....
日日掛住打牌....無奈
Posted at 2007-05-02 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wInG 於 2007-05-02 08:11 PM 發表:
我今日7點1先起身-v-"
kaka,,,遲你好多起身- -v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...串嘴
撩交打a!!!!
wakaka~
Posted at 2007-05-02 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ting24 於 2007-05-02 08:04 PM 發表:
甘早起身...勁wo
我冇7:00都唔起
就好啦,,打ma雀,,
我都想呀,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咁早起身梗係有原因na~
抄功課ma!!!!!
下次有機會同你打na~
Posted at 2007-05-02 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]