| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
例行聚會(打麻雀)  |
分類: 未分類 |
今朝照舊都係6點4起身
好眼訓...唔想起...
但最終都係起左...
唉...跟住照舊咁返學~
跟住就抄功課~
點知今日調位!
本來滿心歡喜...以為同d玩得之人坐
點知同咸魚坐...悶到嘔...
跟住放學就去左打牌...
食得兩鋪...唉...
跟住返屋企整埋個公仔...
以下係就係我ge得意之作—"小肥宏"

|
|
|
CC* 於 2007-05-04 10:23 PM 發表:
你個小肥宏甘樣衰-_-`
點及我個 香蕉 正牙! 成砲黃色=="
見到出哂水....!shit= =
我同寶哥坐
成日買糖反黎比我食......!!xd 
|
|
|
chow chow 於 2007-05-02 09:20 PM 發表:
我都好想打牙~下次一齊打LA~小肥宏弟弟!!!!
不果同你打你都輸硬嫁LA~對對碰WO!!!!!!3番..豪比你
|
網主回覆
==....
日日掛住打牌....無奈 Posted at 2007-05-02 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wInG 於 2007-05-02 08:11 PM 發表:
我今日7點1先起身-v-"
kaka,,,遲你好多起身- -v
|
網主回覆
...串嘴
撩交打a!!!!
wakaka~ Posted at 2007-05-02 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Ting24 於 2007-05-02 08:04 PM 發表:
甘早起身...勁wo
我冇7:00都唔起
就好啦,,打ma雀,,
我都想呀,,,
|
網主回覆
我咁早起身梗係有原因na~
抄功課ma!!!!!
下次有機會同你打na~ Posted at 2007-05-02 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|