Click here to open new windownCTRL+Mouse wheel to zoom in/out
  ∴★∴*。牙榮★日記+O•°o•板板

 

我既日記板做好啦●○〃★☉.♁  

〃★☉.♁大家多d上黎留下言  

wanboy
暱稱: 〝【榮少】〞※
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試ok得呀...wakaka...
考試中~.~''
溫書呀...''
嗚嗚嗚∼.∼''''聽...
] ■□×!)眼仔...好累...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 59
今日人氣: 17
累積人氣: 3684
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
  
2006 年 3 月 1 日  星期三 晴天
忙忙日記仔...

hi~hi...各位朋友...好嗎...??

差唔多成4,5個月...冇打日記la...>.<'''

大家係咪好想睇呢...^o^''

記住睇完要留言呀...口喜'''....//\\''

哩排都係冇乜特別事發生...@.@

都係照常緊...每日3餐...每天去小便同大便...早晚刷牙...-O-''

特別事...[就係]...[就係]...1早做哂lu...haha''

係咪好乖仔呢...媽媽都讚我叻仔左...今日真係開心姐...呵呵''

仲有夜晚...又可以搵...朋友仔傾計...真係好呀!!...).(''

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-03-01 11:08 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wanboy 的日誌)


ET 於 2006-03-26 12:38 AM 發表:
最近冇咩點見你~~~~
做咩最近唔online??
努力d打日記~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想日日online呀''
但係都唔得...部電腦差唔多都係我家姐玩哂既...>.<''
我會努力d架喇... ...thx'''^o^''
Posted at 2006-03-27 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻敏* 於 2006-03-18 12:02 AM 發表:
衰仔..自己日記都唔寫..
唔應該啦~~仲有呀..我有d睇唔到你打咩呀..
><"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

蝦.....鬧我''
我宜家努力緊架喇...@.@''
呵呵!!...妳都有睇我既日記仔架...~~
^^...咁我以後打多d喇...=.=''
 
Posted at 2006-03-18 09:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yukkam520 於 2006-03-13 10:03 PM 發表:
哈哈...手歌好得意呀....阿牛..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~~...^o^'''
我都覺哩首歌...好聽同搞笑''
口喜'''
Posted at 2006-03-15 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ET 於 2006-03-10 11:52 PM 發表:
點解你好似成日都唔係好打既.....
努力d啦!!
支持你呀!!!
d人俾你罰果d....
係唔係都要黎留言架.....=.=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知呀...!!
可能懶惰掛...口喜''
好啦...有妳既支持...我會勤力d架喇...@o@'''
係呀...哈哈'''
Posted at 2006-03-11 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



琦 於 2006-03-06 07:40 PM 發表:
黎左喇~
俾你罰黎留言嫁我,不過你日記都令令丫,我會多D黎嫁喇^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

口喜!!
我日記乜真係令令咩...=.=''
不過都好...妳都有讚我日記仔令令...好開心呀..^o^''
55...我會等妳架...wakaka''
 
 
Posted at 2006-03-06 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]