°!●*,終於` `"*..我被遺忘了/'`!] "
°|/是男生自私,.▂,.還是女生太幼稚□°
`°''*`╴因為知道你不會愛上我*-']〕 `:;`[*◆所以才會流?淚祝福你們_*|■ ◆°°*難道愛簡單都不能嗎||﹍ °°°
↑難道我感情要給規管嗎`/-*◆
尋晚猩猩同瑩黎我屋企玩
我地先去7仔買左兩大支blue ice飲
預祝法國win 同猩猩升中之後搵到他的真愛xp,,""
瑩話係我屋企訓
但係我唔想佢係到訓
因為我而家愈黎愈覺得佢煩
我就叫猩猩撇”粒”佢
之後佢係我屋企
我地係到睇碟 睇到兩點幾
超眼訓 仲有幾丙未睇
去左訓lu
本身今日諗住去唱k
點知倫鍾意果個又唔去喎
搞到我如猩猩都冇去
我地兩個悶到死
之後去左打機機
玩到五點幾返到屋企
今日打咁多先
尋晚有波睇呀
本身我搞左2點半鬧鐘 諗住起身睇
點知佢冇響 搞到我睇唔到
今日十點幾起身 諗住去接猩猩
順便去食m記 點知去到學校
等左佢勁耐都未出黎
我見到x震威 咁就叫左佢
陪我去食m記
去到果到好多人呀
等左一陣先有位
食完 威打俾我 叫我去打波
我食完野返屋企 諗住換一換3先去
點知好大雨
淋濕哂 算啦
返到屋企 係左陣機 出左去搵威
我問佢借波鞋著
去到佢屋企好涼
之後我地去左打波
熱死左啦
係咁曬
黑左好多
之後去左7仔食野
係咁講笑
威好搞笑 佢想食司華力腸
但係佢又唔知叫咩名
之後就問我 果d肥既腸叫咩名
果時我答佢 叫肥腸囉 笑死人.."
之後返左屋企搵媽佢地去左pizza hut
then返左屋企
今晚又埸波
我要睇呀 唔洗聽日返唔返學啦
+油呀葡萄牙~