| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
|
好掛住你地ar  |

今日係我第一日in here 寫日記~
唔知寫D咩好tim......
間然中諗返起D小學同學~
好掛住佢地tim~Like:
janet~suki~natalie~明婷~candy~
仲有D男仔~Like:
豬油~leo~Jacky chow~
好掛住你地ar~
希望我地可以好似上面幅圖片咁~
永遠都咁fd ar!!!!!!!!!!!!!!
|
| 幾號寫ga 呢︰2005-12-03 03:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
晞玲 於 2005-12-10 11:58 AM 發表:
|
網主回覆
少少la~
話曬都係同學
但你咁好諗歪ar! Posted at 2005-12-13 10:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
晞玲 於 2005-12-04 11:17 AM 發表:
我覺得最好就唔好了....
是但啦!!!!!!!!!!!!!
比唔比由你啦~~
bcox個板你咖ma...
|
網主回覆
咁我唔比la~
because~
我D中學同學大把依D板~
多我一個唔多~少我一個唔少~
都係小學D fd 重要D!!!!!!
Posted at 2005-12-04 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|