| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 13 日 星期二  |
|
好無聊ar! |
今日放假~
好無聊ar!
部腦由早開到晚~
好彩msn有人同我talking 炸~!
今日在msn add左好多人~
全部都係class D同學!
今日咁得閒~
咪順便改哩dairy(依個)個板面lo~
因為以前個好........
大家(好似得natalie會應我)覺得依個板點ar?
令ma~?
有冇提意可以令佢變得更加令ar
(E.g:D 顏色有咩改)?????
|
| 幾號寫ga 呢︰2005-12-13 06:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
晞玲 於 2005-12-14 02:29 PM 發表:
得我一個應你..
好似成個板得我同你知道咁...
無奈其他人唔應你OR唔黎呢..
就好似我XANGA咁...
十年都冇一個比COMMENTS.,.
慘慘> <''
|
網主回覆
I think is no one know 瓜~!
一係你help我比D小學fd la~!
我同你真係同病相Xar!!!!!!! Posted at 2005-12-14 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|