唉...
又返學*~
UT BIO chem PHY*~
識BIO 其他死左~
math 派卷~*
13/50*
痴線我唔係唔識我係錯+- 號~*
Shit!!~
我係咁問人借書lor....
無心向學*~
走緊la~
好唔想走*
好想下年再跳舞*
好唔捨得D 同學*~
lunch 食free lunch~*
English~ one min talk~*
9.3/10 哈...叻呀*~
放左學去揾呀*腸*~
BOO BOO
比人話我自從咩左之後曳左*~
同廢左*~佢仲話我個樣好唔掂*~ 好似吸完粉個d
無言*~

我好中2頂冒呀* |