今日同平時一樣...放左學之後就佯呀儀=.="
佢要我伴佢去c英文的電影=口="
不過幾好笑=.=".....好心佢去睇之前講定先la..
麟佢e+得星期日先打比我=3=...好掛住佢
@.@佢打比我....好開心^^....不過.....
*[]*個死人頭仲未on嫁.....佢唔on我約弟二個嫁la