今日本來好好的^^
之後放學.....我同儀&韻....之後走走下儀話:我是幾的(普通話)<---講下笑
佢讀幾讀左弟四聲...讀左個雞字....(幾係弟三聲)...之後我講返佢說錯的...(我是幾的)我說:她是幾的
之後佢係到罵我又話e後唔幫d咩咩咩~~!!我又講返我e後唔幫佢d咩la.....
之後佢又話叫佢d仆街白痴仔理咩我....我好嬲之後打左佢一下..佢又係la....
之後又話我.........我好嬲囉!!!!
..明知我最憎d on9仔....佢又話..,正都我火上+火
我嬲死佢.....好種黎打我a!!!我叫麟叫人打9你!!!!好嬲a.\"/.
|