今日佢下午同我講[對唔住]..不過我覺得佢係冇成意囉
可能佢都唔知自己錯左d咩囉...我都已知la
之後去圖書館....佢又無la la嬲左我....我又唔知點解
韻又唔知....我玩佢本圖書姐.....我都之後比返佢la
洗咪咁a!!!其實佢同我講完之後我都仲係好嬲....
佢又唔知絛仆街打電話黎時...我就已經一肚氣....點解佢e+變左咁多嫁
都已經唔係e前的陳詠儀....我對你好失望!!!