今日好黑仔=.="
成日都係咁=.=...今日麟又冇call我=.="
明天又要去正餅=.="之後又去尖咀玩...
今日儀又小器=.="話我好傷佢心=.="佢咪仲傷我=.=
真無奈我估到佢又有d氣係肚到...不過咪like放係我到
我今個星期成日唔開心..所以星期日同我妹出去玩先^^(我最愛我的妹)