今日去正餅>﹏<"
又學普通話又正餅=.="正得一半餅就停左等下次
之後儀講比我知可能我同佢下堂開始一班=.="
之後去尖咀等韻去睇[亂打]<---好鬼好笑
之後食野....返到家都12點....沖完涼就1點=.="
好累=.=".....zz