今日有d病病地=.="
=.="又好凍......好想死...
無la la@.@"火警驗習....好好玩
之後小息同儀嘈左少少...之後過左兩堂
去食飯...好凍..個頭有d[拿拿]地...之後我睇睇..有d血
我又凍又有血...好灰...._之後坐坐下..方正我=.="
之後見到儀有d想喊...仲想起之前成日比儀傷到個心....就喊左出黎...
喊道唔想停...<--就知成日比佢傷....其實我想再喊...見都佢就想喊
我就收住唔比佢喊出黎=.="<---如果我今日唔係太灰我可能唔會咁做