今日麟又打比我....佢冇串我@.@"
仲係道關心我....可能我冇打比儀...
e+儀唔打比我,我可能唔會打比佢=.="
開心的一日又完了...快考試=.="...同麟一起溫書都唔錯
我唔嬲你la...打多d比我a>﹏<。