=.="今日都好唔得閒...
快d正好d電腦野....單緊結他
好鬼好玩...我仲想作歌=.="<--上次作故事今想作歌
不過多數三分鐘熱度=.="
好快考試=.="...今日可能係最後一次玩吞食...
一年了...佢同麟仲有鼻都冇玩=.="....點好?