今日早上去左同屋企人飲茶
=.="我之後打比儀家...唔聽我打去佢手電
好嬲...又話打比我...e+仲要我打比佢仲唔聽
鬼叫我心較咩....我再打去佢家...之後冇嬲
今晚開心死...同麟吹水...吹到報子又吹吹下佢又講咸濕..
.不過幾好笑....佢都係串我....不過係玩下...都係咁開心
細姐姐好可憐比個白痴仔煩....我好想要佢ym....罵到佢唔會返出現...
之前罵完人之後冇罵.......我想再爽快一次=.="