做一隻守護天使係好身苦 會一次思反到佢的時間 我都會喊,,,,我一聽反佢比我的歌 也會喊....我知道的我知道我同佢 係完全冇可能的....我好希望回 到已前,不向佢表白...我想做一隻 可以做到朋友的守護天使... 多個佢憎我的守護天使 有人說人馬座係花心的 但我知人馬坐係好依戀,長情 我知我唔可以再搵佢 但係知道佢仲係到生活 我就好開心