哈哈∼∼
今日買左鳥龍茶包
之後儀飛線比我....之後d魔力仔仆街不停打黎
我就想等佢打多次比我時FucK佢...不過佢冇打=.=
係不停..我都唔知係佢勁定佢的機勁=.=
我老公唔知死左去邊 ......唔係我找麟la