我無la la想學心理學=.="
手先要自己做例子做實驗
我d心理....同平常人唔同...因為我d心理
好d唔平行....不過唔係神經病=.="
係一種好難講的心理學...不過比社會的人正常我多=.=
ke ke有d咩心理找我...我可以幫到你嫁∼∼∼
我嬲嬲魚=3=...我怕...