今日好鬼開心a~~~
我數學拿左51/62分>.<
英文又20/24>.<
我返到家同屋企人講la...講完之後係咁話我good
我臉都紅>///<......
今日上完中文...之後去電腦室...我見到周紋
佢係咁講我個名......之後................
feel>.<星期五快到la