| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
舒服晒.."  |
分類: _My-Life_ |
好野.. !!!!
今個星期終於完 lu.."
今個星期ga時光過得特別漫長.."
可能係 超多測驗ga原因.."
不過 都過左la.. HaHa.."
今日要測兩科.. 仲要係連續冇小息ga兩堂一齊測....
受完刺激(測完驗)後.." 傻左.."
想中午食pizza.."
好彩最後冇食..呵~
中午同牛牛、孫女 同埋 信信去食M記.."
跟著MayMay 同 "佢個男人" ~ 檬檬都黎左..
HaHa.."
測完驗真係鬆晒..."
|
|
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
8 / 10  |
分類: _My-Life_ |
今天又是怪怪的.. 不知甚麼事...
依排勁多測驗.. 溫習都溫到我傻.."
今日晏就本來要夾歌.
但因為太多測驗..搞到連我都唔想夾歌.."
結果我就打比邱sir.. 話我、牛牛同潔倩唔夾歌.
跟佢就話.. "有好多人都同我講有事唔返..
咁今日索性唔使夾la.. 費事我返到黎又冇人返..
戈時都唔知夾唔夾好.."
仲有一個月炸.. HaHa.." >v<
聽日測數學.. 應該冇意外ga.."
哈哈.. |
|
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
重陽節慶.."  |
分類: _My-Life_ |
今天.. 重九假期.. 當然學校會放假la..
朝早.. 同MaMa 去左竹林寺.. 拜神..
然後又係去青交上堂..
三點上堂.. 等到三點九才上.."
上完就走.."
上個星期五上完... 今日又上..
而下次.. 竟然係黎緊ga星期五..
即係八日內要上三堂..
上堂時間排得還真密哦..
然後就去了補習社了..
晚上也跟朱生他們食..
食上海菜.. ( 我的食量真的細了.. 四個人食四個餸也食唔晒.." ) |
|
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 201 | »
|