琴日完全冇時間打Blog 今日打返先 ^^"
琴日15號朝早返學校幫管樂繼續搬屋...係咁搬D大ga鐵櫃 搞到真係變左個大力士Tim
楊sir仲叫我去見工...去碼頭見工(搬運工人)...唉~~~[勁無奈Lo]
跟著就去行青獎La...!!!去到Ping姐度...見到個行山袋[琴晚有人叫我幫佢個朋友借]
我地去到就搵呀世平兄[青獎總導師]分配隨行導師...配中胡sir...
一開始就遇到一條"奪命長命鈄"...搞到我地死死下...
我地行左好耐...由兩點幾開始行...行到成七點...!!超攰...!!!
戈晚我地有好豐富ga食物...豐富到唔記得左Tim...>.<"
夜晚我成點半鐘先訓...第二朝又未到六點已經起左身...0.0"
今朝早餐食麥片+火腿通心粉___@.@
真係幾好食...唔係賣花讚花香...[都唔使我賣]haha
跟著就去搵呀世平兄去分配導師...今年唔係胡sir La...係 "梁耀華"導師
佢幾好人嫁...係就係長氣左D...不過佢係咁教我地野呀!!!^^"
九點半到出發...直到成十二點先食中午呀...!!
我地食ga就係今朝食剩ga麥片...餅...朱古力...等等...
食完就繼續行...一直行到去將軍路...!!超多雜草...!!好好玩 haha
唉~~年中戈個音樂比賽又冇得參加La...下一次...又要等兩年...戈時我都高三La...都唔知有冇時間去參加...
個原因真係我都唔想講...個原因超過份...[邱sir講ga有少少出入嫁]haha |