| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
分類: _My-Life_ |
今日要測中文..
全級也好像進入了迷濛狀態..
最後溫了整個早上.. 中午.. 唉~
測出來.. 原來沒有想像般的難..
這一切.. 都只是自己施加的壓力吧了~
明天測文法.. 意外.. 不會再發在我身上吧..?
現在每天的放狗行動..
算是現在 枯燥生活中的一點色彩..
現在走到街上的每段路.. 都會想起當日的精彩"
不知不覺..
人氣已經過左1萬lu..
想起當日要追人地人氣..
點解唔做第2樣野呢.. 哈.. 真笨."
|
|
|
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
| 低低B六合彩..!!! |
分類: _My-Life_ |
今早.. 遲了些起身..
很快的.. 換衫.. 回校..
幸好.. 還能在八點前.. 繼續消印..^^
今日高佬終於肯幫我買炒河lu.. 多謝晒高佬..
可惜.. 最後.. 換左比牛..><
物理測驗.. 賀生改錯.. 多返5分..呵~
如果唔係補測要 打80%.. 我會好高分.. 唉~
中午隻妙又去左拉琴..
我想聽下你拉到咩程度..哈"
今天.. Mary 搶我的銀包看..
你是 MBC 內第2個看到的相同類型的..
但那張.. 你是第1個看到..
有事想問.. 就問吧..
我相信.. 我會坦白的..哈^^
低低B六合彩..
買唔到今期..
星期四開.. 戈日記得提提我.."
我地要中頭獎..哈哈~ |
|
|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
| oh.. |
分類: _MooD_ |
放完中秋假.. 好攰呀..
唔放仲好D.. 唉..
今日派左兩次數學卷.. 唉..
原來唔聽書.. 真係會死人嫁..嘻嘻~
心情好複雜..
看到答覆.. 卻不肯接受..
我想.. 我會繼續痴下去..
4ever fd .. still right..? |
|
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 201 | »
|