2008 年 10 月 21 日 星期二  |
| - 虛 脫 - |
分類: ~ Happy ~ |
忙左甘多日`
今日先開始有時間休息
所以先可以"忙裡偷閒"
係到打Blog
2008/10/18
個日朝早6點幾7點就起身
準備去常平
本身買左本Yes!
點知老師唔比帶
搞到我&惠o曬
冇野去消磨時間=)
去到過境個陣(記憶已模糊)
特個張回鄉証過左期
係10月4號就過左期
足足2個禮拜
呀sir問佢做咩唔cheak
佢話呀媽塞比佢
不過比著我就唔會cheak
就係因為甘
so我就同佢一齊等整張快証
係冇Yes!既陪伴之下
我同特&呀sir就係果到等左一個鍾
我地係坐火車個陣
狂食零食
跟住就跟住D老師周圍走
去左好多地方
D農村遍地"黃金"
真係"特別"
之後去左萍姐到(呀sir佢地唔係到)
個過程就自行想像啦
係好搞笑既
哈哈!!!!!!!!!!!
2008/10/19
又係好早起身
有野學
學完之後就要番學校
做野
要整理琴日D資料
真係合做到死死下
差唔多2點去到
6點先放
o曬
番去仲要做功課
攞命
2008/10/20
放學又係要做野
要打感想啦
打介紹啦
搵有關資料啦
仲有好多好多野做
真係忙到爆炸
6點8
我同惠一起走
好在琴日功課唔多
如果唔係
做到11點都未做完
忙左三日
今日先叫有得休息
要好好享受
仲有2個禮拜
就係呈分試
大家一齊加油,,,努力啦`
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 36 | »
|
|