So不好意思!小弟無打blog已有一段時間,請原諒小弟多日的無知!
今日小弟校英文Quiz,好容易!小弟吾洗20分鐘就finish啦!But小弟有一題吾係好明,不過算啦!
星期五,聯校運動會!我希望攞到個金牌,雖然小弟第一次參賽,不過都希望得到!有段時候,小弟和小弟既FD開大食會,好幸福呀!
☆小弟會再努力,做出好佳績★