2009 年 3 月 11 日 星期三
2009-03-11
分類: 未分類
科學溫左好耐都唔係好識-__- 好多問答唔識.mc又唔肯定.. 都唔知會唔會仲低分過上次, 好好彩...oral我考中最易個段xD 不過都係讀得好慢同唔係好識 個bookreport驚到唔記得左-,- 又唔可以睇..講唔哂-__- 個仲話我本書太簡單, 咁又係既..哈哈哈 最後敏敏考完我地就走得喇. 今日冇得去公園
發表時間:2009-03-11 01:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]