|
|
|
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
|
2009-3-15  |
分類: 未分類 |
|
今日同平時一樣去學琴..
學完就走,
我行緊去搭車個陣.
格離個個人無端端嗌我喎.
咁我就問佢咩事@@
佢問我得唔得閒.趕唔趕時間.
我話我唔趕@@
佢話自己係嶺南大學社工系既學生-0-
跟住佢話佢地做緊個調查..
叫我幫佢做個訪問..
佢手上咩都冇,,得樽水-[]-
我開始懷疑佢係咪傻既
我唔敢走..
佢話首先要講個個案俾我聽.
再問返我問題@__@
''個個案係咁既..有一個女仔就識左一個好壞既男仔..咁個好壞男仔一路都對個女仔好好既.冇攪個女仔既''
諗5-10秒後 再講
.咁一路都好好啦.個男仔好好既..
諗5-10秒後 再講
''咁有一日..個好懷既男仔就帶左個女仔去一個冇人去既地方..咁''
5-10秒後 再講
''咁個男仔就攪個女仔喇..''
諗5秒後 再講
''個女仔有反抗,,個女仔試過攞石仔dum佢既.個到冇竹阿..棍阿''
諗5秒後 再講
''最後個女仔就蝕抵左俾個男仔喇''
''聽完lee個個案..你有咩感受呢?''
佢問左幾個問題,,
哇..我愈黎愈驚,,
好想走..又唔敢.
我諗緊可唔可以學電視個d人.
ling個電話出黎扮有人打俾我-0-
但係我又驚佢會知道我昆佢..會唔知做咩-__-''
跟住我又諗警訊係教人點做..
唔記得左
一路都好多人行過..
我不停望住d人..
好想好想佢地知我求救緊.--->好白痴-[]-
睇電視咩
人地鬼知我想點
我仲諗佢會唔會捉走我-.-
唉..我諗埋lee d野,,我諗我係睇得電視多=__=
食佢既屎..
佢話..''仲有個個案係咁既'''
我鼓起勇氣!!
同佢講我趕時間.要走.
咁佢同我講完唔該.,
我就拿拿林走人.
愈行愈快.
等車既時侯都周圍望
好擔心佢會跟住我-___-
唉..lee個人真係好有問題..
講個案既時候疾下疾下.,好似邊講邊作咁-[]-
返到去話俾阿媽聽..佢話我蠢
|
|
發表時間:2009-03-16 02:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|