|
|
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
|
好開心  |
分類: 未分類 |
|
今日悶到5點既時候,,
阿媽同左我去亞洲琴倉.
本身都諗住只係去睇睇@__@
去到之後..
個個人都係叫我練下,,
咁我就唔係好敢試-_-
話哂我都係好低級/__\
咁我就話不如去睇下可以租返屋企既琴@.@
原來係去樓下個間琴行既練琴室到..
入面就有人練緊,,
之後佢叫練緊琴既人出黎.
俾我入去試試.
跟住就傾左好耐..
問左好多野,
最後就扑鎚.
租左部kawai喇XDD
好好好開心!!
雖然唔係買,
部琴亦都唔係全新.
但係可以有部琴係屋企..
都好滿足喇!!
仲好興奮tim
|
|
發表時間:2009-05-01 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|