|
今日6點半就起左身..
平時就一定要搞好耐先起倒,,
但係今次係敏敏打黎.
傾左兩分鐘-->醒哂XD
到到6點9..
我先記得我琴晚唔記得打俾雯*2-_____-
雖然有d驚.
但係都係打去..
真係好彩!!
係雯*2聽電話=]
佢好好好勁阿!!
3個字就搞掂^__^
咁我都拿拿林出門口,,
去到梨木樹.
等到貝貝落黎..
原來我地冇打俾may仔=_=
大家都以為有人打-.-
係咁打俾may仔..
打唔倒/__\
最後..
一路去搵雯雯..
打倒俾maymay喇..
但係佢知我地最後決定行去,,
佢就唔黎lu..
行左好耐,
以為好近,,
點鬼知遠到死/__\
行到去山路,,
見倒有狗阿!!
有幾隻係到..
好似見倒我地@@
我地好驚/__\
敏敏就同我一齊嗌..
貝貝同雯*2就話唔洗驚=]
勇氣可加!!
最後..
都係成功上倒去^__^
跟住買左野飲..
抖左陣就去換褲
哈哈.爽哂!!
跟住就去左集合個到..
等等等..
最終女仔好似係就快10點先開跑-__-
唉,,
好辛苦..
跑下行下-->跑第尾=___=
跑完諗住換3走,
換左唔想走住..
11點先走..
都係行落去.
又係諗住好近..
行左好耐/___\
行到去係樓梯既地方,,
我地見倒格梨無啦啦有水出.
咁就緊係望左過去.
點知係有個幾歲係小朋友係到'薯薯'-0-
自然反應->嗌左出黎=_=
冇幾耐..
又見倒狗,,
都幾驚/0\
最後用左大約9個字先返到屋企-___________-
死得啦!!
跟住去左訓教XD
訓到1點幾,
本身係預左同阿媽出街.
最後4點先出倒門口-[]-
去左愉景新城.
7點幾就折返,,
要去海寶到食母親節係飯.
咁大班人食飯,
真係唔係好自然@__@
母親節快樂
|