|
|
|
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
|
2009-06-21 |
分類: 未分類 |
|
今日醒起冇格網間尺-____-
又唔見左塊膠/___\
叫左阿媽去買..
又冇喎
諗住去葵芳買..
諗諗下都係打個電話先:)
點知大眾.3聯都冇-__-
聽日冇得借既話..
點算/___\?
依加係10:15p.m
漏左句父親節快樂
|
|
發表時間:2009-06-21 05:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哈哈..
開心係咪呢xD Posted at 2009-06-22 01:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
豈有此理!!
大lin都幾醒下  Posted at 2009-06-21 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唯有用間尺啦:)
不過我真係畫得慢-__- Posted at 2009-06-21 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|