|
|
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
|
2009-07-02 |
分類: 未分類 |
|
今日..
個鬧鐘原來慢左5個字-__-''
拿拿林..拿拿林去門口
派卷阿!!!
其實我都唔算好緊張既@口@
上到hall已經成炸野係張台到^__^
好方便阿!!
大概估倒邊科唔好啦/___\
都有d都意外既...
總括黎講我都唔知係進步抑或係退步喇-____-
有科真係好意外!!
開心既
is.geo.英文作文都唔合格=_=
返到屋企要為今堂既野準備,,
拼左條命努力到6點.
原來今日唔係星期五0rz
都好既..
起碼可以早一日準備好..
可以做得好d=]
可以既話..
我都想以後早d做完我要做既野
今晚本身想去游水架!!
都係冇得去=_=
真係憧憬住個暑假阿Orz
我見倒佢好鬼充實阿!!
|
|
發表時間:2009-07-02 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我差d架/__\ Posted at 2009-07-04 03:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@? Posted at 2009-07-04 03:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
取笑我/__\ Posted at 2009-07-04 01:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
其他呢/__\? Posted at 2009-07-03 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-03 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我只係ih failed左v_______v sosad
|
網主回覆
咁咪好囉 
你都同情我/_\ Posted at 2009-07-03 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yr darling. 於 2009-07-03 04:33 PM 發表:
is x 2-,-
|
網主回覆
@@? Posted at 2009-07-03 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-07-03 01:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-03 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
enG comp 唔合格-_____-!? 但你中文作文真係屈哂機-,-
|
網主回覆
唔合格-___- Posted at 2009-07-03 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|