|
|
|
2009 年 8 月 5 日 星期三  |
|
曱甴奇遇記-___-'' |
分類: 未分類 |
|
今日10點幾起身睇命中注定我愛你..
睇睇下,,,,
無端端有隻昆蟲係窗到飛左入黎,
因為佢大大隻.又長...
以為佢係青蜓-____-
有d驚=_=
但都係繼績睇電視.
見唔倒佢...
都諗住佢走左,
點知見佢係個櫃上面0rz
原來係曱甴
一路望住佢..
決定攞左野再加d報紙去搞佢=__=
飛左落地下又入左個櫃下面!!!
唯有去搵殺蟲水.......
佢唔見左一陣..
我又入左廚房,
竟然比我見返佢
全部人係到嗌-.-
Orz
佢又左飛黎廚房既門口
好鬼死驚=___=
走又唔係...
唔走都唔係0rz
''1 2 3''
未試過跑得咁快-__-
佢千祈唔好係到定居阿!!!!
|
|
發表時間:2009-08-05 02:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係@@? Posted at 2009-08-07 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁洗驚:)
佢唔會識去梨木樹掛  Posted at 2009-08-07 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁我剩係睇倒佢後面ma-.- Posted at 2009-08-07 01:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係阿..又核突-__-
有就好喇  Posted at 2009-08-05 03:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哇..咁快既 
叻女!!!
Posted at 2009-08-05 03:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|