|
|
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
|
2009-08-31 |
分類: 未分類 |
|
今日有兩個最後/___\
始終都覺得最後唔係好:(
第1個最後.
係jazz......
頭幾堂真係想快d走阿,
雖然而加真係已經學哂8堂.
但係感覺好似唔係好真實!!
第2個最後....
就係今日係暑假既最後1日
我唔捨得你阿
朝早其實要攞返書比人..
但係冇佢電話,,
所以要到依加先比倒佢@__@
返jazz..
miss都係好靚
今日做先熱身就練返之前既野,
加多小小新野.
都幾好玩XD
d冷氣又係太勁-___-
好彩有個妹妹比紙巾我=]=]
太好人喇佢...
跳多幾次仲可以拍埋佢tim^_^
放左之後去潘記.
食完返屋企換3去圖書館搞掂埋ers=____=
原來係咁簡單架!!!
我真係睇錯左佢-___-
我再去借書,,,
返到黎佢地好唔知點咁望住我0_0
最唔公平就係你唔可以睇返同樣既野!
唔開心阿!!/_\
返到家企....
想燙下件校服
唔識燙-.-
聽日應該都係咁架喇...
7點幾幫阿媽買蔥,
行行下有好大點野從天而降@@
跟住即刻落雨.
又要跑喇~~
一路行返屋企...
又大風...
差d吹走左條蔥
我準備好返學喇!
|
|
發表時間:2009-08-31 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cm. 唔同你一班lu~ 要好好珍惜你既朋友----敏怡牙~!
|
網主回覆
知道喇:) Posted at 2009-09-01 11:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-___-
Posted at 2009-09-01 11:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-01 11:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|