|
熙彤生日快樂阿!!!
快高長大!!
等我份生日禮物^____^
今日6點幾就起左身喇!!!
因為要早返
d雨落下又停下,,
係我地行個陣就落大雨=__=
朝早知道左兩個大秘密o__o
真係難以置信,
好鬼神奇....
好想同人分享下,
但係又唔可以講-_____-唔得!!!!!
以為唔洗早會,
點知唔落雨阿@__@
有個政綱係係酷熱既天氣縮短早會..
都幾好
中文堂真係好可憐
好掛住你阿miss朱!!
英文堂阿sir話蘇志維查得小字.
所以搵幾個黎問佢,,
佢個個都識
阿sir話佢係clever boy!!!!!
lunch問人地借is書,,
好好人阿佢!
lunch等左你地好耐/____\
數學開始唔係好明喇.....
點算阿?:(
上兩堂is,,,
問返d規則,,,,
好彩係最後成功舉手xp
今日好早返到屋企=]
|