|
|
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
|
2009-10-07 |
分類: 未分類 |
|
今日真係好早~~
6點3就起身喇/___\
為左lee個數學!!
返到學校抄完敏怡抄terry..
總算交倒功課
上va堂我竟然唔想訓,
係到做野阿=]
真係好小見!
音樂堂又8倒d野@__@
lunch返到黎去hall報學會,
睇人跳舞真係正!!
maths要測驗喇orz
仲係唔識=__=
放學puipui唔得閒,
好早返到屋企!
今日冇左個d壓力喇:)
多謝哂!!
|
|
發表時間:2009-10-07 04:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-10-10 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-10-08 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁岩打埋左一齊炸!!
Posted at 2009-10-08 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
so_so 於 2009-10-08 05:34 PM 發表:
★c0mmEnT;、
|
網主回覆
多謝哂=] Posted at 2009-10-08 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
家政阿:) Posted at 2009-10-08 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
nameless 於 2009-10-08 04:26 PM 發表:
I am andy so , i love you !!!
|
|
|
nameless 於 2009-10-08 04:25 PM 發表:
I am andy so , i love you !!!
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-10-08 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我好清醒  Posted at 2009-10-07 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝左喇:) Posted at 2009-10-07 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|