wannahappy
暱稱: tung.
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2011-12-09
2011-06-22
2011-05-20
2011-05-13
2011-04-23
每月文章
好友名單

2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天



 

2009-10-12

分類: 未分類

今日唔洗早會:)好好!
德育去hall都真係好好笑
好想知魔術師既秘密阿
唔知點解最後佢變左隻白鴿出黎,
加埋d音樂好感動xD
背默默左4分3之後諗極都諗唔倒!!!!
最後就係0分喇=__=
早知就唔默啦,都係0分!
哂氣
兩堂drama真係辛苦/__\
超憎drama!
悶到死-_-
悅盈話唔識我,唔同我去睇戲
我嬲阿!:(
pe堂又係要跨欄,
麥老師好鬼嬲...
我最後都跨左3次:)
之後去跑兩個圈..
哈哈'低調d!!'
都係手拉手去終點架xD
玩食餾搶球同數未球,
雖然都幾好玩xDD
但係諗返起上年我地6個玩lee樣野都係最開心既!:)
放學都係係到傾計,
半個鐘時間真係過得好快:(
今日冇功課阿!!=]


 

發表時間:2009-10-12 08:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 wannahappy 的日誌)


iamsuetbee 於 2009-10-13 04:34 PM 發表:
linlin想睇咩戲a_a?
你咁唔乖架,上pe唔郁既haaa
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係我想睇阿..係悅盈想睇阿:)
 我懶maXD
Posted at 2009-10-13 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2009-10-12 10:58 PM 發表:
comment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你:)
Posted at 2009-10-13 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LxxPxxYxx 於 2009-10-12 09:47 PM 發表:
唔洗早會真係幾好嫁xD
其實咩係"感動"?始終唔係好明..我太蠢啦-,-
但係唔默既話應該會比老師罵嫁bo..你唔可以咁嫁-,-
drama堂點解悶牙?
我覺得我點都會悶過你囉..
你最少有阿敏丫..
我覺得跨欄好好玩wor..-0-
我地6個一齊玩真係好開心=]
都唔知有無機會再梨過..
多謝你每次都陪我傾計牙=]
無功課咁好嫁..
羨慕死人xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知點講阿@@
感覺好奇妙:)
最終好都有默架!
drama做咩都悶/_\
咁又係既..
我唔識跨ma!
驚冇機會喇/__\唔通約出黎玩馬餾搶球咩....
我都多謝你陪我傾計架!
Posted at 2009-10-13 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waTer_3_ 於 2009-10-12 09:46 PM 發表:
comment*-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂:)
Posted at 2009-10-13 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NLY_3_ 於 2009-10-12 09:04 PM 發表:
comment for you:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂:)
Posted at 2009-10-13 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



terry_xdd 於 2009-10-12 08:44 PM 發表:
有同感-,-
我都覺個音樂好感動-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係阿..唔知點解呢@@?
Posted at 2009-10-12 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



so_so 於 2009-10-12 08:37 PM 發表:
★c0mmEnT;、
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thank you!
Posted at 2009-10-12 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



so_so 於 2009-10-12 08:36 PM 發表:
★c0mmEnT;、
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你:)
Posted at 2009-10-12 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0v3tung 於 2009-10-12 08:35 PM 發表:
搶唔到1/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 慢左3分鐘
 不過好勁架喇!
Posted at 2009-10-12 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kkng0328 於 2009-10-12 08:32 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂:)
Posted at 2009-10-12 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]