|
|
|
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
|
2009-10-20 |
分類: 未分類 |
|
生日快樂阿puipui!!!
祝你快高長大,開開心心!
但係真係唔好意思阿v___v
如果我唔係話玩x仔,
你地就唔洗比人鬧喇!
今個生日要講兩次唔好意思/_\
今日6點9就出門口喇orz
最勁既敏怡已經做哂成個咩!!
真係慚愧
係canteen puipui好多禮物喎
上is堂要出黎睇實驗,
好有秩序,
miss ho不停咁講點走火警,,
原來就係陣間要演習=]
仲以為唔洗上drama,
空歡喜一場:(
但今個drama堂都幾好!
lunch就要去默書,
所以冇得同puipui一齊阿/______\
今次有97分:)
我終於搞掂orz
數學堂真係咩都唔識..
都唔知點算v__v
pe堂又有得玩馬騮搶球,好滿足
最後個5個字既自由時間搵唔倒野做..
miss係咁望住我地xDD
放學同米奇去ling蛋糕,,
仲諗緊會唔會散哂@__@
點知真係  
冇切就係到食^__^
未試過xDD
我話玩x仔,
搞到puipui,敏怡比人鬧,
總之真係唔好意思阿!:(
sorry!
生日快樂:)
|
|
發表時間:2009-10-20 05:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-10-20 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-10-20 10:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-_-? Posted at 2009-10-20 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@? Posted at 2009-10-20 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-10-20 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
其實唔係你錯哂架;> 我地個個都有份玩^_____^ 不過佢見唔到我同你姐-__- 不過算na佢都冇扣佢地分~
|
網主回覆
咁就好d-____-
總之就唔係咁好啦! Posted at 2009-10-20 06:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Happy Birthday To Her:) 做咩去拎cake既?_?
|
網主回覆
多謝! (同佢講架!)
因為訂左,要ling返學校:)
Posted at 2009-10-20 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔識打-___- Posted at 2009-10-20 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
so_so 於 2009-10-20 05:43 PM 發表:
係咪好快呢xd
|
網主回覆
係阿  Posted at 2009-10-20 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
so_so 於 2009-10-20 05:43 PM 發表:
11111`
|
網主回覆
多謝soso! Posted at 2009-10-20 05:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|