|
|
|
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
|
2009-11-13 |
分類: 未分類 |
|
今日知道有好多野要做..
所以好出奇咁準時-____-
本身係做唔切架!
好彩有敏怡幫手
英文個個測驗溫個陣係算識既..
但係測個陣又好疑惑=___=
音樂堂第1次坐最後面,
好似與世隔絕咁XD
蔡sir就快走,之後全部人影相.
有d唔捨得佢tim:(
中文堂有句野好hurt
聽完你地講既野唔會唔開心喇^___^
lunch傾左一個超幸福既話題,,
好鬼興奮阿
中史堂好好笑orz
cl堂最開心!因為miss ng冇返,
所以留係課室做功課=]=]
王sir好好笑..跌野佢都笑xp
放學放棄心靈學堂去家政!
今次唔係咁好玩-____-
但應該幾好食掛xp
|
|
發表時間:2009-11-13 07:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唔緊要啦:) Posted at 2009-11-15 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我食左啦 都ok呀 比想像中好食 王sir好好笑咩 佢果日叫max去睇下個壁報板 話佢個名個"達"字寫錯左 佢都幾閒 佢係到睇d字有冇寫錯
|
網主回覆
我都覺得比想像中好食xp
真係幾得閒orz哈哈! Posted at 2009-11-15 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
講出黎你會笑架 
Posted at 2009-11-14 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
努力喇xp Posted at 2009-11-13 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
溫左少少姐~! 唔係睇樣.....係我覺得你好粗老......似DT d人多d
|
|
|
唔可以以貌取人呀朱卓賢(有溫成語好勁:>) 靚女整就話好;樣衰整就話唔好..
|
網主回覆
哈哈XD Posted at 2009-11-13 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-11-13 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
食左喇  Posted at 2009-11-13 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|