wannahappy
暱稱: tung.
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2011-12-09
2011-06-22
2011-05-20
2011-05-13
2011-04-23
每月文章
好友名單

2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天



 

2009-11-13

分類: 未分類

今日知道有好多野要做..
所以好出奇咁準時-____-
本身係做唔切架!
好彩有敏怡幫手
英文個個測驗溫個陣係算識既..
但係測個陣又好疑惑=___=
音樂堂第1次坐最後面,
好似與世隔絕咁XD
蔡sir就快走,之後全部人影相.
有d唔捨得佢tim:(
中文堂有句野好hurt
聽完你地講既野唔會唔開心喇^___^
lunch傾左一個超幸福既話題,,
好鬼興奮阿
中史堂好好笑orz
cl堂最開心!因為miss ng冇返,
所以留係課室做功課=]=]
王sir好好笑..跌野佢都笑xp
放學放棄心靈學堂去家政!
今次唔係咁好玩-____-
但應該幾好食掛xp

 

發表時間:2009-11-13 07:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 wannahappy 的日誌)


whysmile 於 2009-11-15 04:32 PM 發表:
肥仔做咩唔比人留cm呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔緊要啦:)
Posted at 2009-11-15 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



whysmile 於 2009-11-15 04:31 PM 發表:
我食左啦
都ok呀
比想像中好食
王sir好好笑咩
佢果日叫max去睇下個壁報板
話佢個名個"達"字寫錯左
佢都幾閒
佢係到睇d字有冇寫錯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都覺得比想像中好食xp
 真係幾得閒orz哈哈!
Posted at 2009-11-15 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2009-11-14 11:46 AM 發表:
其實你係愛屋及烏.
愛大lin及佢整d野姐;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sing93469797 於 2009-11-13 11:58 PM 發表:
咩話題咁巴閉-_-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 講出黎你會笑架
 
Posted at 2009-11-14 10:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamsuetbee 於 2009-11-13 10:36 PM 發表:
我仲未食(;
要忍到聽日(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

努力喇xp
Posted at 2009-11-13 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



troypig9608 於 2009-11-13 09:50 PM 發表:
溫左少少姐~!
唔係睇樣.....係我覺得你好粗老......似DT d人多d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2009-11-13 09:10 PM 發表:
唔可以以貌取人呀朱卓賢(有溫成語好勁:>)
靚女整就話好;樣衰整就話唔好..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hugo102578 於 2009-11-13 09:06 PM 發表:
我見到袁煒坤果杯野,勁吸引!好想食!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈XD
Posted at 2009-11-13 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waTer_3_ 於 2009-11-13 08:44 PM 發表:
_comment*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂:)
Posted at 2009-11-13 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AtoNeself 於 2009-11-13 08:16 PM 發表:
擺係冰箱等陣食!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 食左喇
Posted at 2009-11-13 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]