|
|
|
2009 年 11 月 17 日 星期二  |
|
2009-11-17 |
分類: 未分類 |
|
今日好早就起左身溫文化,
可能因為可以著冬季所以有左個動力XD
同埋發左個開心夢->心情好好!哈哈哈
唔好意思puipui/_\
返學校同敏怡笑足全程,吳澤鋒好好笑:D
唔洗早會萬歲!
miss訐又無端端話調左堂,
我唔記得要測單元5都冇得溫喇:(
文化識做4題orz
數學堂阿sir同我地溫書..
好多野都唔識,真係要快d溫書喇!!!
lunch返到學校好多人係門口..
d外國既中學生黎左,
最後都睇唔倒佢地@__@
pth堂考oral,
唔識讀所以笑,笑所以讀唔倒..
比老師鬧
中文堂改默書,1分-_____-
今日要留堂阿..
因為唔記得帶閱讀紀錄冊!
不過係留堂班做功課效率好高
返屋企個陣好鬼好鬼大風-_-
|
|
發表時間:2009-11-17 06:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sorry牙大lin/____\ 放學無陪你tim..
|
網主回覆
我要留堂緊係唔洗啦xp Posted at 2009-11-18 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-11-18 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
文化識做8條!!!(好勁!!!!) 最衰你放學唔得閒.......d新加坡既女仔dance得好sexy!!!!!好好睇!!!!!^^ 數學使唔使我教??? comment yo tung tung !
|
網主回覆
咁勁既你!
sexy-,-?
唔洗喇..自己黎!XD Posted at 2009-11-17 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NLY_3_ 於 2009-11-17 06:20 PM 發表:
comment
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-11-17 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
應該唔會既XD Posted at 2009-11-17 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-11-17 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好凍-_- Posted at 2009-11-17 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈!多謝哂:D Posted at 2009-11-17 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好快阿o__o Posted at 2009-11-17 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|