wannahappy
暱稱: tung.
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2011-12-09
2011-06-22
2011-05-20
2011-05-13
2011-04-23
每月文章
好友名單

2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天



 

2009-11-17

分類: 未分類

今日好早就起左身溫文化,
可能因為可以著冬季所以有左個動力XD
同埋發左個開心夢->心情好好!哈哈哈
唔好意思puipui/_\
返學校同敏怡笑足全程,吳澤鋒好好笑:D
唔洗早會萬歲!
miss訐又無端端話調左堂,
我唔記得要測單元5都冇得溫喇:(
文化識做4題orz
數學堂阿sir同我地溫書..
好多野都唔識,真係要快d溫書喇!!!
lunch返到學校好多人係門口..
d外國既中學生黎左,
最後都睇唔倒佢地@__@
pth堂考oral,
唔識讀所以笑,笑所以讀唔倒..
比老師鬧
中文堂改默書,1分-_____-
今日要留堂阿..
因為唔記得帶閱讀紀錄冊!
不過係留堂班做功課效率好高
返屋企個陣好鬼好鬼大風-_-





 

發表時間:2009-11-17 06:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 wannahappy 的日誌)


LxxPxxYxx 於 2009-11-17 10:21 PM 發表:
sorry牙大lin/____\
放學無陪你tim..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我要留堂緊係唔洗啦xp
Posted at 2009-11-18 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AtoNeself 於 2009-11-17 10:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂:)
Posted at 2009-11-18 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



troypig9608 於 2009-11-17 07:32 PM 發表:
文化識做8條!!!(好勁!!!!)
最衰你放學唔得閒.......d新加坡既女仔dance得好sexy!!!!!好好睇!!!!!^^
數學使唔使我教???
comment yo tung tung !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁勁既你!
 sexy-,-?
 唔洗喇..自己黎!XD
Posted at 2009-11-17 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NLY_3_ 於 2009-11-17 06:20 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝哂:)
Posted at 2009-11-17 06:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2009-11-17 06:19 PM 發表:
哈哈係人都知你呢樣野架na;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 應該唔會既XD
Posted at 2009-11-17 06:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2009-11-17 06:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-17 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tungtungvov 於 2009-11-17 06:07 PM 發表:
我返屋企果陣都好大風orz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好凍-_-
Posted at 2009-11-17 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waTer_3_ 於 2009-11-17 06:07 PM 發表:
yeah~中於搶到la`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈!多謝哂:D
Posted at 2009-11-17 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waTer_3_ 於 2009-11-17 06:05 PM 發表:
搶1.-comment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好快阿o__o
Posted at 2009-11-17 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]