|
|
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
|
2009-11-29 |
分類: 未分類 |
|
今日我準備左好多好多任務比自己架!!
第1次掂部電腦話左剩係用半個鐘,
結果我成功左!
之後我溫maths第13課..
做revision/_____\
唔夠1個鐘就開始離開現場-___-
跟住一路唔知做咩就到左6點半,
我都唔想架! 我都唔想不務正業架
一諗到聽日要考兩個oral會好開心XDD
雖然唔知點解!
字詞正音唔易溫,仲要背英文orz
溫馨小提示:仲有5日!!!!^_____^
|
|
發表時間:2009-11-29 06:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Posted at 2009-11-30 02:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yu109 於 2009-11-30 01:18 AM 發表:
cM''']]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-30 02:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2009-11-30 02:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-11-29 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都okay既=] Posted at 2009-11-29 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-11-29 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NLY_3_ 於 2009-11-29 06:36 PM 發表:
1*
|
網主回覆
好快:) Posted at 2009-11-29 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|