|
|
|
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
|
2009-12-06 |
分類: 未分類 |
Happy birthday to angel!:)
琴日成日都好充實阿!!
10點幾我第1次去miss屋企上堂,
我都唔知安蔭原來有個個地方@__@
問完人都識去喇!都幾靚:)
之後就直接去米奇樓下集合!
我同敏怡話搭巴士快d!
佩賢米奇話kcrc快d!
所以我地就分開鬥快去!!!XDD
慢左/____\係架巴士遲左黎架炸!
係明將門口做laughing哥決定左要食^___^
我地成日dum哂d飯搞到有個人要全程睇住我地orz
之後佢真係黎鬧我地,米奇應佢笑死我
佢話:我唔想再見倒lee種情況發生'
米奇:我唔想再睇見我地比人屈'XDD
食到3點就去影貼紙相..
有一部shortshort地,
同個人講佢好似唔想理我地-____-
全部夾埋影左5部,有好多個組合=]
好滿足阿!
到到6點幾就要走喇,
行得好快又要食綿花糖好狼狽xp
未返屋企住去左荃灣廣場,
唔識去荃灣廣場@___@
因為見倒張諾庭所以佢帶我地去,,
仲見倒周杰倫阿,哈哈哈XDDDD
搞搞下就半個鐘喇/_\
拿拿林又跑又行咁返屋企,
8點先返到屋企好彩冇比人鬧^______^
|
|
發表時間:2009-12-06 01:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
嗯:) Posted at 2009-12-07 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-12-07 12:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
'我琴日都係好開心^___^'
lee句我同你已經分別打左兩次  Posted at 2009-12-07 11:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lwyjk 於 2009-12-07 08:44 AM 發表:
咁好采趕得切返去..
|
網主回覆
我想7點半返去架..
已經趕唔切,好彩既係唔洗比人鬧xp Posted at 2009-12-07 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
x4喇喎XDDD Posted at 2009-12-06 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂=] Posted at 2009-12-06 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-12-06 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係幫我阿xp Posted at 2009-12-06 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂;) Posted at 2009-12-06 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-12-06 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|