|
|
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
|
2009-12-21 |
分類: 未分類 |
|
今日我唔知係咪開心得滯早左起身,
都係遲左小小-____-
係canteen坐左陣敏怡話唔記得帶頸巾!
所以我地返返屋企攞,3個字!
之後就係hall睇聖誕show喇..
睇倒D畢業班係到唱歌,
我係到諗幾年後咁樣應該會好唔捨得@__@
有幾個哥哥我唔捨得佢/_\
去廁所個陣有個miss hold住左我地,
話要等埋其他人,但係d人1個個咁走!
原來佢搞錯左
睇魔術魔術師呃人既/_______\
搞錯!
最後jazz就最好喇:)
跟住上課室食野都冇野食既:(
唯有飲可樂飲可樂飲可樂!
見倒嘉欣佢好靚
上中環落柴灣好好玩XDD
係第1次玩阿!
最後去左puipui屋企,好肚餓買野上去食,
食完好滿足xp
玩com綿胎我贏左一次就唔再玩,
留返個好印象ma!!!!!!!
4點幾開始好想訓教5點就同敏怡返屋企喇!
你地冇對我份小禮物失望xpxpxpxpxp
今日唔知點解好支力,又唔舒服喎-__-
希望聽日好返先去歷奇啦!!!
|
|
發表時間:2009-12-21 06:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lwyjk 於 2009-12-21 09:03 PM 發表:
c0mmEnt=]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2009-12-22 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
見唔倒tim@@ Posted at 2009-12-22 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我系安蔭果條樓梯落嚟既時候 見到你哋向公園既方向沖緊AvA
|
網主回覆
你返學兩次學校?
因為如果冇記錯既話我係係正常返學校個次見倒你架xp
跑個次見唔倒架好似!
但如果你真係見倒我地跑緊就係我記錯喇-_- Posted at 2009-12-21 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
算啦!過左喇xp Posted at 2009-12-21 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝哂=] Posted at 2009-12-21 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NLY_3_ 於 2009-12-21 07:57 PM 發表:
COMMENT:)
|
網主回覆
多謝哂:) Posted at 2009-12-21 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係囉  Posted at 2009-12-21 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點會架/____\
見倒你既時候明明係第1次返到學校@@ Posted at 2009-12-21 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都有節目阿  Posted at 2009-12-21 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|