|
|
|
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
|
2010-05-17 |
分類: 未分類 |
|
今日呢我同哈哈返學XD
我已經養成左唔遲到既好習慣喇xpp
上唔到課室米奇黎搵我!
王sir個樣好假阿!!!!!-_-
pth test派左喇!
我未試過咁高分架34/40XDD
唔該哂熙彤阿哈哈哈!
lunch哈哈同我都冇食野因為我地好忙阿:$
我地好似做賊咁XDD
食屎要佢1點返到學校,
唔理佢!!我地行左22層樓梯,
我自己一個行會驚有你陪我就唔驚喇xp
35樓同25樓阿!
dt堂已經唔用電腦喇真係好!
整個d發寶膠整到好核突:(
我同敏怡偷多左幾塊xx哈哈!
好似做賊咁阿好好玩XDDD
最後都冇人知tim:$
放學pui做cl個首歌我好大膽阿係咪呢:$:$
跟住就搵miss咩搵左好都搵唔到-__-
最後就去左過膠喇,
好彩都偷睇左兩次姐:$XDDD
|
|
發表時間:2010-05-17 09:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yu109 於 2010-05-18 10:18 PM 發表:
cM''']]
|
|
|
NLY_3_ 於 2010-05-18 08:51 PM 發表:
CM:)
|
網主回覆
大膽阿你/_\ Posted at 2010-05-18 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-05-18 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好叻XD Posted at 2010-05-18 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-05-18 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-05-18 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-05-18 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lamJI 於 2010-05-17 10:21 PM 發表:
comment:]
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-05-18 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|