|
|
|
2010 年 6 月 13 日 星期日  |
|
2010-06-13 |
分類: 未分類 |
|
敏怡生日快樂生日快樂
sms我係第1個阿哈哈哈:$:$
琴日同敏怡去葵芳簡禮物比米奇,
行左好耐都搵唔到..
我撈亂哂之前米奇覺得咩靚咩唔靚/____\
有左目標搵左3個鐘都搵唔到就諗過第1樣野:(
都未買到米奇就黎左,
跟住我都要走喇:)
哈哈唔舒服要快d好返喇!:(
琴晚我溫左小小英文,
英文真係好多野溫阿:(:(
我第1次打算用3個鐘黎溫-_-
平時1個鐘都冇阿!唉!
要加油喇中文英文都咁多野溫邊到有時間用黎溫數學Orzzz
加油啦你地^________^
|
|
發表時間:2010-06-13 11:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yu109 於 2010-06-14 06:59 PM 發表:
cM''']]
|
|
|
so_so 於 2010-06-13 03:18 PM 發表:
★` c0mmEnT,; 加油;]
|
|