|
|
|
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
|
2010-09-03 |
分類: 未分類 |
|
今日第1日返全日:)
同悅盈坐我好開心阿哈哈哈!
佢成日話靜香係校花:$靜香會怕醜架
原來miss mak上第2班體育堂都要鬧我!
佢話我智障 話我係傻仔-__-
我剩係識笑 好核突
佢仲話 唔知點解有人會鐘意我:(:(:(
真係唔知點解佢要咁話我
唉XDDDDDD 我中3上PE堂會做野架喇!
lunch我同熙彤糾纏左好耐puipui先比把姐我:(
八婆黎既xppp
賄賂左你地架喇!要投票阿!XDD
上數學堂我決定左要比心機:)
中文暑期作業要重做orzzz
今日都幾開心架XD
|
|
發表時間:2010-09-03 05:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
py_542 於 2010-09-05 03:26 PM 發表:
cm=]
|
|
|
NLY_3_ 於 2010-09-03 10:16 PM 發表:
comment:)
|
|
|
yu109 於 2010-09-03 09:35 PM 發表:
cM''']]
|
|
|
so_so 於 2010-09-03 08:22 PM 發表:
★` c0mmEnT,;
|
網主回覆
thank you:) Posted at 2010-09-03 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
又係你xp Posted at 2010-09-03 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|